10 Şubat 2019

6 Ay Beklemeden Adsense Onay Alma


Artık Sizde Bir Reklam Veren Olabileceksiniz!

Nasıl mı?


  Adsense'den reklam onayı almak artık daha kolay. Eskiden kullanıcılar Adsense'e başvurmak için bloglarının 6 aylık olmasını bekliyordu. Artık sadece bir kaç haftada para kazanmaya kolaylıkla başlayabilirsiniz! Ancak önemli unsurlar var tabi. Blogunuzun illaki özel alan adına sahip olması sizin onay alma şansınızı oldukça yükseltecek.


Ve haftalık yaklaşk 3-4 tane yayın paylaşmanız da en iyisi. Yaklaşık en az bi 20 yayın paylaşın. Başvuruyu bunları paylaşmadan önce yapmak daha sağlıklı. Çünkü başvuru yaparken Google sizi 1 ay  izliyor. Bu bir ay içerisinde yayın yapmaya başlarsanız Google sizin her  zaman aktif bir yazar olduğunuzu anlayacak ve size reklam vermeyi kabul edecek!

Ancak dikkat etmeniz gerekenler var! Eğer Google'ın reklam politikasını ihlal ederseniz Hesabınız 1 aylık askıya alınır. Bu askıya alınma olaylarının çoğu sebebi ise kendi reklamınıza tıklamak! Evet ,  asla yapmamanız gereken şey kendi reklamlarınıza tıklamayın! Evet başkalarına yani ailenize , arkadaşlarınıza ya da varsa başka cihazlardan (aynı gmail hesabı olmamak şartıyla) tıklayın ama kendiniz asla! Eğer tıklarsanız reklam yok. Tabikide önce az para kazanacaksınız. Çünkü 1 aylık bir blogdan ne beklersiniz ki? Ama Google sitenize reklam veridiği için tabiki siteniz daha üstlere çıkacak. Neden mi? Çünkü Google neden zarara girmek istesin ki? Google kendi parasını düşünüyor. 


    Eğer siz aşağılarda olursanız reklamdan kazancı az olacaktır. Ancak şimdi direkt olarak 1. sıradan da bahsetmiyorum. Önce bi 1. sayfa ile 4. sayfa arası çıkmaya başlarsınız. (Yazdığınız konu başlığına göre) sonra bu gittikçe yükselir tabi. Kendimden örnek verecek olursam ben ilk yazılarımı paylaştığımda genelde 11. 12. sayfalara çıkıyordum. Şu sıralar 4.sayfalara kadar indim. Tabi beni takipte kalırsanız , daha üst sıralara çıkmamı siz sağlayabilirsiniz. Bu arada bir duyuru yapmak istedim. Genelde kafama fikir geldikçe yazı yazarım. Ancak artık Cumartesi - (Hafta içi her hangi bir gün) yayın yapmayı düşünüyorum. Yani Cumartesi günleri NaberBlog.com ' u ziyaret edin!  

3 yorum:

  1. Doğru diyorsun kardeşim

    YanıtlaSil
  2. Sıradan TakipçiŞubat 15, 2019

    Tema bir harika !!! (y) emoji bile gelmiş! Sade ve güzel başarılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temayı beğenmene sevindim. Abone olmayı unutma (o)

      Sil